Long time

Hej hopp!
Nu är det faktiskt inte alls långt kvar till u21SM!!!! :D Jag längtar verkligen! Ni skulle bara veta hur kul jag tycker att det kommer bli. Spela med hemmalaget, bo på vallmotorp som är ett hem för utvecklingsskadade, japp det passar oss! Grillning med alla Södertäljare på lördagkvällen vid vattnet och gå spiker. För att inte tala om att det ska bli skönt med 2 lediga dagar hemma med familjen. Josias åker hem nästa vecka så det blir väl lite party och god mat hemma.

Plugget är mycket just nu. Jag börjar inse att jag inte har insett att det kommer bli jävligt mycket ganska snart även fast det är ganska mycket just nu.. Jag skjuter hela tiden fram saker vilket jag absolut inte borde göra. Vad hände med att jag var bra på att planera!?!?!

Nu ska i alla fall jag och Natta snart skriva vår svenskainlämning som vi fick idag och som ska vara klar i morgon. SCOOOORE!! BAJBAJ PEOPLE HAVE AN AWSOME EVENINGAH


För att ni alla betyder mycket för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback